خبرهای داغ:
سردار باقری در نشست شورای اندیشه ورزی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد:

ویزیت رایگان ۷۰ هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی لرستان

ویزیت  رایگان ۷۰ هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی لرستان
فرمانده سپاه استان لرستان از ویزیت رایگان ۷۰ هزار نفر در استان لرستان تحت عنوان برگزاری اردوهای جهادی و برپایی بیمارستان صحرایی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۶۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،سردار باقری هدف از نشست شورای اندیشه ورزی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  را  عقد تفاهم نامه تخصصی با دانشگاه علوم پزشکی لرستان را ارائه ی خدمات تخصصی تر به مردم منطقه دانست و گفت: علاوه بر بار معنوی این امر خیر، هدف ما ارائه ی خدمات سلامت به مردم مناطق محروم استان می باشد. 

 وی نیاز سنجی مردم منطقه برای دریافت ارائه ی خدمات سلامت در بحث اردوهای جهادی و برپایی بیمارستان های صحرایی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: امروز یک سری ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در استان وجود دارد که در بحث اردوهای جهادی باعث کیفی سازی ارائه ی خدمات سلامت می باشد. 

 سردار باقری از ویزیت رایگان ۷۰ هزار نفر در استان لرستان تحت عنوان برگزاری اردوهای جهادی و برپایی بیمارستان صحرایی خبر داد و گفت: علاوه بر این خدمات رایگان، مردم در درمانگاه های سپاه با ۲۰ درصد کمتر از تعرفه های دولتی که مبلغی ناچیز است؛ ویزیت می شوند و در صورت نیاز تحت درمان نیز قرار می گیرند و عقد این تفاهم نامه هم در راستای ارائه خدمات تخصصی تر توسط پزشکان متخصص استان با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان در درمانگاه شهید امیری می باشد. 

وی در پایان سخنانش برگزاری جلسات هیات اندیشه ورزی در دانشگاه را کمک به حوزه درمان دانست  و افزود:  این گونه جلسات  باید بگونه ای برگزار شود که راهگشا باشد. 

در این نشست دکتر دلفان همکاری این دانشگاه با سایر ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در بحث اردوهای جهادی و برپایی بیمارستان های صحرایی سپاه و بسیج جامعه پزشکی استان همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی لرستان داشته و دارند که جای تشکر و قدردانی است.  

 وی عقد تفاهم نامه با کمیته امداد استان و همکاری با موسسه ملی مرهم و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در سطح ملی را تنها بخشی از فعالیت های برون بخشی این دانشگاه و عقد تفاهم نامه بمنظور ارائه ی خدمات تخصصی در حوزه سلامت استان دانست که در نوع خود بی نظیر است. 
در این نشست یک تفاهم نامه تخصصی فی مابین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و دانشگاه علوم پزشکی لرستان منعقد گردید. 


  در این نشست  از خدمات دکتر ویسکرمی بعنوان رئیس سابق این شورا،  قدردانی شد و دکتر یحیی بهاروند بعنوان رئیس جدید شورای اندیشه ورزی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) معرفی شد. 

قابل ذکر است در این نشست فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، دکتر دلفان رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان و جمعی از اعضای شورای اندیشه ورز حضور داشتند. 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار