اربعین، زنده نگه‌ داشتن نهضت حسینی است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: اربعین، زنده نگه‌ داشتن نهضت حسینی و یادآور فداکاری، ایثار و پایبندی به اصول انسانی است.
کد خبر: ۹۶۲۲۹۰۸
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد عدیده در جمع عزاداران اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده‌ روی اربعین، نسلی را به نسل دیگر پیوند می‌دهد و ارزش‌ های عاشورا را به جوانان منتقل می‌کند.

وی افزود: اربعین، نماد مقاومت در برابر ظلم و ستم است و به ما یادآوری می‌کند که برای حق باید ایستاد.

عدیده با بیان اینکه پیاده‌ روی اربعین، یک حرکت اجتماعی عظیم است که وحدت و همدلی را تقویت می‌کند، تصریح کرد: در این راهپیمایی، افراد از ملیت‌ها، مذاهب و اقشار مختلف اجتماعی، گرد هم می‌آیند و نشان می‌دهند که عشق به امام حسین (ع) مرز نمی‌شناسد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین، موجب مقاومت در برابر تفرقه‌ افکنی می شود، اعلام کرد: دشمنان اسلام همواره تلاش می‌کنند تا میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و وحدت آنان را از بین ببرند, اما پیاده‌ روی اربعین نشان می‌دهد که مسلمانان با اتحاد و همبستگی می‌توانند بر این توطئه‌ها غلبه کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری اربعین در این منطقه، فرصتی است تا کارکنان و خانواده‌ ها با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا، به آرمان‌ های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش پایبند باشند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار