جلسه خانه مشاور سرباز برگزار شد/ تاکید سپاه تهران بزرگ به حل مشکلات سربازان وظیفه

جلسه خانه مشاور سرباز با حضور جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ، معاون اجرایی و دیگر اعضای خانه مشاور برگزار شد و نسبت به کمک برای حل برخی از مشکلات سربازانی که درخواست کردند تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، جلسه خانه مشاور سرباز سپاه تهران بزرگ با حضور جانشین فرماندهی، معاون اجرایی و نماینده هایی از بخش های مختلف ستاد برگزار شد و در مورد حل مشکلات سربازانی که درخواست خود را از قبل در خانه مشاور اعلام کرده بودند تصمیمات جمع بندی شده مصوب شد.

سرهنگ پاسدار، جمال مغروری، معاون اجرایی سپاه تهران بزرگ در این رابطه گفت: یکی از جلساتی که در مجموعه ستاد سپاه حضرت رسول (ص) برگزار می‌شود جلسه خانه مشاور سرباز است که در این جلسات مشکلات و درخواست هایی که برادران وظیفه دارند چه در حوزه مسائل سازمانی باشد یا انتظاراتی که از مجوعه سپاه دارند، مثلا در خصوص جابجایی و انتقال و سایر موضوعات بررسی می‌شود.

 

جلسه خانه مشاور سرباز برگزار شد/ تاکید سپاه تهران بزرگ به حل مشکلات سربازان وظیفه + فیلم

وی افزود: این جلسات در قالب کمیسیونی پس از درخواست عزیزان وظیفه با حضور خود شخص درخواست کننده در مجوعه سپاه تهران برگزار می‌شود و در این جلسه پس از شنیدن درخواست های سرباز محترم اعضای کمیسیون تصمیم گیری خواهند کرد و در صورت امکان همواره تلاش می‌شود مشکل آن فرد با تصمیمی که اعضای کمیسیون خواهند گرفت برطرف شود.

جلسه خانه مشاور سرباز برگزار شد/ تاکید سپاه تهران بزرگ به حل مشکلات سربازان وظیفه + فیلم

وی تصریح کرد: اعضای شرکت کننده در جلسات خانه مشاور سرباز متشکل هستند از حداقل یک نفر از هیات رئیسه سپاه تهران بزرگ، عزیزانی از معاونت نیروی انسانی از جمله مسئول نیروی انسانی، نماینده قضائی و منابع سرباز، برادران ما از نهاد نمایندگی ولی فقیه و مجموعه حفاظت، یک نفر از مجموع سلامت و دفاع زیستی و یک نماینده نیز از طرف قرارگاه پشتیبانی.

سرهنگ مغروری تاکید کرد: این جلسات در سایر رده های سپاه تهران بزرگ نیز باید برگزار شود و معمولا در بازه های زمانی یک تا دو ماه باتوجه به درخواست های مطرح شده برقرار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار