خبرهای داغ:
فیض اللهی خبر داد

فعالیت ۱۱ گلخانه در شهرستان بهار

همدان-فرماندار شهرستان بهار از فعال بودن ۱۱ گلخانه در ۵.۳ هکتار سطح شهرستان خبر داد و گفت: ۵۷ هکتار مورد پیگیری و صدور مجوز گلخانه است.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۰۰
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
فعالیت ۱۱ گلخانه در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی فیض اللهی در آیین افتتاح پروژه‌های شهر لالجین به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۴ کافو نوری شهر لالجین اظهار کرد: پروژه افتتاحی ۴کافو نوری شهر لالجین در بستر فیبر قرار دارد و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این پروژه ۲ هزار و ۴۸۸ مشترک را تحت پوشش قرار داد، افزود: این کافو نوری با پوشش‌دهی مناسب و افزایش زیرساخت‌های مخابراتی نصب شده است و صبح امروز با سایر پروژه‌های مخابرات مورد بهره برداری قرار گرفت.

*کلنگ‌زنی کارخانه تولید بتن آماده  قطعات بتنی شهرداری لالجین

در ادامه نیز آئین کلنگ زنی کارخانه تولید بتن آماده و قطعات بتنی شهرداری لالجین با حضور فرماندار شهرستان و سایر مسئولین به زمین زده شد.

فرماندار بهار در این مراسم بابیان اینکه برای آبادانی و توسعه یافتن شهرستان باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم، گفت: با هدف و تکمیل پروژه‌هایی که نیمه تمام مانده و سایر پروژه‌هایی که پیشنهاد می‌شود با جذب اعتبارات ملی باید انجام شود.

وی در خصوص کارخانه تولید بتن آماده و قطعات بتنی شهرداری لالجین گفت: کارخانه بتن آماده شهرداری در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۹۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال، با ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن به صورت سالیانه و با اشتغال مستقیم ۱۰ نفر در لالجین احداث خواهد شد.

* بهره‌برداری از پروژه گلخانه سبزی و سیفی در روستای گنج تپه

فرماندار شهرستان بهار در آئین افتتاح پروژه گلخانه سبزی و سیفی «سیف الله قاسمی» در روستای گنج تپه نیز گفت: گلخانه سبزی و سیفی «سیف الله قاسمی» در روستای گنج تپه و در مساحت ۵ هزار مترمربع با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن در سال و با ۶۰ میلیارد ریال آورده متقاضی و اشتغالزایی ۵ نفر افتتاح شد.

مجتبی فیض اللهی گفت: با هدف کاهش مصرف آب و جایگزین کردن محصولات کم آب بر  توسعه گلخانه‌ها را در سطح شهرستان مورد اقدام و بررسی قرار دادیم و همچنین در شهر مهاجران و روستای کوشک آباد ۵۰ هکتار گلخانه مورد پیگیری قرار دادیم.

وی از فعال بودن ۱۱ گلخانه در ۵.۳ هکتار سطح شهرستان خبر داد و ادامه داد: ۵۷ هکتار مورد پیگیری و صدور مجوز گلخانه است.

*افتتاح ۱٠ پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در شهر مهاجران

جواد خرمی شهردار مهاجران نیز در حاشیه این مراسم گفت: فاز۲ دال بتنی خیابان شهید قند علی خلجی در شهر مهاجران به طول ۳۵٠ متر و با اعتبار ۷٠٠٠ میلیون ریال توسط شهرداری مهاجران به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در هفته دولت ۱٠ پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در سطح مهاجران افتتاح می‌شود، آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری معابر، بیس و مخلوط ریزی، واگذاری ۱۲ مورد معبر به مساحت ۵۳ هزار و ۱۹۱ متر مربع را از اقدامات سال گذشته تاکنون برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار