خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان خبر داد:

بهره برداری از ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه مسجد سلیمان از محل عوارض آلایندگی

خانچی گفت: تعداد ۶۹ پروژه به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان در شهرستان مسجد سلیمان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۶۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استان با حضور در شهرستان مسجدسلیمان ضمن بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرستان، ۶۹ پروژه عمرانی به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان با حضور خانواده های معرزز شهدا و ایثارگران و نماینده محترم شهرستان به بهره برداری رسید.

او در این بازدید با اشاره به اهمیت و جایگاه شهرستان مسجد سلیمان در استان پیشرفت و ابادانی آن را از اهداف مدیریت استان بر شمرد و افزود: با نگاه همدلانه مدیریت استان و نماینده معزز این شهرستان شاهد رشد و شکوفایی روز به روز این شهرستان هستیم و در دورترین نقاط این شهرستان نیز شاهد اجرای پروژه های عمرانی هستیم.

آقای خانچی اضافه کرد: از محل عوارض آلایندگی شاهد اجرای ۱۷۳ پروژه عمرانی در سطح روستاهای شهرستان هستیم که در دو سال گذشته ۶۹ پروژه آن به بهره برداری رسیده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در ادامه به بهره برداری از ۵ ساختمان زیست پزشک در این شهرستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: امیدواریم با بهره برداری این طرح های درمانی شاهد ارتقا سطح بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار