خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند

همدان-استاندار همدان گفت: خانواده معظم شهداء، جانبازان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۸۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با جمعی از ایثارگران استان همدان اظهار کرد: خانواده معظم شهداء، جانبازان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند.

وی افزود: جانبازان سرافراز نزد خداوند متعال، اجر و پاداش معنوی شهادت را دارند و هیچ پاداش مادی از خودگذشتگی و فداکاری‌ ایشان را جبران نمی‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه کارکنان بنیاد شهید؛ خادمین شهداء و ایثارگران هستند که خداوند عزوجل خدمات و زحمات آنان را جبران خواهد کرد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر با نیت پاک خود الگوی مدیران و مردم شریف هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه هفته دولت را به استاندار که از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و به تمامی همکاران، تبریک عرض می‌کنیم، اظهار کرد: از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار همدان در راستای بهبود وضعیت جامعه ایثارگران تقدیر می‌کنیم.

مجید صفدریان افزود: بحران آب با زحمات شبانه‌روزی استاندار و جلسات شورای تأمین آب که تا نیمه‌شب برگزار می‌شد، رفع شد و بحمدالله به دلیل همین تلاش‌های مجاهدانه استاندار و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، امسال با وجود گرمای بیش‌از حد هوا، کمبود آب نداشتیم.

وی ادامه داد: دومین کنگره ملی شهدای استان که بزرگترین رویداد فرهنگی سال گذشته بود، با پشتیبانی‌ها و تلاش‌های استاندار همدان به خوبی و شایستگی برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان عنوان کرد: از همراهی و هماهنگی مدیران استانی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران و مشارکت در طرح سپاس، نیز قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار