خبرهای داغ:

گفتگوی خبرگزاری بسیج شهرستان باغملک با  مسئول بسیج ادارات در زمینه برنامه های اجرایی هفته دولت

هفته دولت ، یادآور شهادت فرزندان پاک‌ نهاد انقلاب و اسوه‌های مجاهد دولت، شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» است.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۳۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: به مناسبت هفته دولت با سروان پاسدار میثم رحمانی مسئول بسیج ادارات شهرستان گفتگویی داشتیم و ایشان در زمینه برنامه های اجرایی هفته دولت با همکاری روابط عمومی فرمانداری گفتند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت گفت: هفته دولت ، یادآور شهادت فرزندان پاک‌ نهاد انقلاب و اسوه‌های مجاهد دولت، شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» است و چه نیکوست که نام و خاطره‌ی این شهیدان خدمتگزار، به نام هفته‌ دولت پیوند خورده تا به‌ عنوان الگویی شایسته و سرمشقی ماندگار در عرصه‌ مدیریت نظام جمهوری اسلامی برای خادمین ملت‌ها باشند.

سروان پاسدار میثم رحمانی افزود: مسئولان با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و الگو گیری از دولت شهید رجایی با خدمات و تلاش‌های بازتاب فعالیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای رفاه مردم به درستی تبیین و منعکس داشته تا موجب امیدواری بیشتر مردم شوند.

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت عنوان کرد: افتتاح پروژه های سازمان برق در روستای گزستان میداوود و اشکفت زرد قلعه تل که توسط مدیریت برق و پایگاه حضرت ابوالفضل ، اهدا و نذر خون در فرمانداری باغملک و غبار روبی گلزار شهدا از جمله برنامه های اولیه بود.

سروان رحمانی با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدای کارمند با حضور فرماندار و امام جمعه از دیگر برنامه ها بود گفت: برپایی میز خدمت ادارات برق و گاز و فنی حرفه ای ، تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی شهرستان ، تجلیل از فرماندار جهادی شهرستان ، فضا سازی ادارات شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ادارات شهرستان از دیگر برنامه ها بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم جاماندگان اربعین (تشکیل جلسه..تقسیم کار...برقراری و استقرار مواکب بین راهی) ، برپایی موکب پایگاه حضرت ابوالفضل اداره برق به مدت ۱۰ شب و برپایی ۶ موکب بین راهی در مسیر جاماندگان اربعین در روز اربعین از جمله برنامه های هفته دولت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار