خبرهای داغ:

بهره‌برداری از پروژه‌‌های عمرانی شهرستان رزن به مناسبت هفته دولت

همدان- پروژه‌‌های شهرستان رزن به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار همدان، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۱۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

بهره‌برداری از پروژه‌‌های عمرانی شهرستان رزن به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، زمین چمن استادیوم ورزشی شهر رزن پس از ۱۰ سال با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، فرماندار شهرستان رزن و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این پروژه در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع از اعتبارات استانی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری تأمین شده است.

*افتتاح بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در رزن

بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، سیدابوالحسن مصطفوی غمام نماینده مردم شریف رزن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان رزن و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی صنعتی که سال‌ها تعطیل شده بود؛ با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته احیاء شده است.

*افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان رزن

مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان از توابع شهرستان رزن با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، سیدابوالحسن مصطفوی غمام نماینده مردم شریف رزن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان رزن و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح بهسازی و بازسازی روستای چایان رزن از دیگر پروژه‌های بود که این طرح با زیرسازی به مساحت ۷ هزار مترمربع و اجرای آسفالت به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرا شده است.

آغاز عملیات اجرایی احداث استخر شنا شهر دمق و بهره‌برداری از سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهدای گمنام شهر رزن نیز از دیگر برنامه‌ها بود که با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار