خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان :

دشمنان به دنبال تخریب جایگاه معلم و استاد هستند

حجت الاسلام قاسم پور گفت: تخریب جایگاه معلم و استاد و از بین بردن الگوها از دیگر اقدامات دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۴۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

دشمنان به دنبال تخریب جایگاه معلم و استاد هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مراسم عزاداری رحلت پیامبر(ص) ، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) که در اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد عنوان کرد:طبق روایات اگر مومن در زندگی صبر نداشته باشد ایمان ندارد و اگر صبر فردی و جمعی محقق شود رابطه با اهل بیت(ع) اصلاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: شیطان از طریق فساد مالی و جنسی انسان ها را گمراه و سعادت دنیوی و اخروی آن ها را از بین خواهد برد و در جامعه ای که این دو فساد رواج پیدا کند آن جامعه نابود خواهد شد.

قاسم پور افزود: طبق تحلیل کارشناسان غربی مهمترین اقدام برای نابودی انقلاب اسلامی، گرفته شدن مقام زن و مادر و خرد کردن جایگاه زن در جامعه است که مستکبرین از طریق رسانه و فضای مجازی در حال این اقدام می باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان تصریح کرد: تخریب جایگاه معلم و استاد و از بین بردن الگوها از دیگر اقدامات دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها