خدمت به زائران و عزاداران امام رضا علیه السلام سعادت اخروی ااست

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: خدمت به زائران امام رئوف، یک نعمت الهی و سعادت اخروی است که هرکسی سعادت انجام آن را ندارد.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۸۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام محمد عدیده در حاشیه بازدید از موکب فعال مدافعان آسمان که به مناسبت سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در ورودی مشهد به همت فرماندهی پدافند هوایی شمال شرق ارتش مستقر شده بود ، اظهار کرد: هدف از برپایی این موکب ارائه خدمات متنوع از جمله پذیرایی از زائران پیاده، اسکان موقت و توزیع بسته‌ های غذایی و فرهنگی است.

وی افزود: برپایی موکب در مسیر ورودی مشهد به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه این مراسم در میان شیعیان است.

عدیده با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) یک فرصت برای بندگان در راستای قرب خداوند است، تصریح کرد: امیدواریم خداوند به همه توفیق خدمت گذاری به زائران امام رضا را به بهترین وجه عنایت کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: در این موکب، خدماتی همچون پذیرایی از زائران امام رضا (ع) همراه با صبحانه و ناهار، خدمات پزشکی و درمانی شامل تجویز دارو، تزریقات و همچنین خدمات دیگری از جمله ایستگاه واکس، پیش‌ بینی نمازخانه و سرویس بهداشتی، غرفه های فرهنگی بصورت شبانه روزی میزبان پذیرایی از زائران امام رئوف است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار