خبرهای داغ:

امام جمعه بروجرد بر حل مشکلات کارخانه نساجی شهرستان تأکید کرد

امام جمعه بروجرد بر حل مشکلات کارخانه نساجی شهرستان تأکید کرد
امام جمعه بروجرد بر حل مشکلات کارخانه نساجی شهرستان تأکید کرد و گفت: مدیران تلاش کنند مشکلات کارگران این واحد تولیدی مرتفع شود.
کد خبر: ۹۶۲۵۴۹۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به مشکلات کارخانه نساجی بروجرد افزود: مالکان کارخانجات نساجی بروجرد  به ۲ هزار خانوار ظلم می کنند. ما از رئیس جمهور تقاظا داریم یک تیم تحقیقاتی برای بررسی مشکلات کارخانه نساجی شهرستان بروجرد مامور و به مشکلات آن رسیدگی کنند.
 
وی اضافه کرد: درآمد کارخانه نساجی شهرستان بروجرد در ۲سال گذشته بیش از ۲هزار میلیارد تومان بوده است و ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات گرفته‌اند ولی متاسفانه حق و حقوق کارگران پرداخت نمی‌شود. 

امام جمعه شهرستان بروجرد از دستگاه‌های اطلاعاتی خواست تا صدای مظلومیت کارگران نساجی را به گوش رئیس جمهور برسانند و بیان کرد: این کارخانه پول آب، برق، گاز، مالیات و بیمه نمی‌دهد و تسهیلات هم از دولت دریافت می‌کند.
امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری راه به جایی نخواهد برد، امیدواریم عملیات وعده صادق ۲ خیلی زود انجام شود و جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را سرنگون کنند.

حسینی با اشاره حادثه ۱۱ سپتامبر در آمریکا خاطرنشان کرد: حادثه مذکور با سناریوی آمریکا اتفاق افتاد تا به بهانه دست داشتن طالبان، افغانستان را تصرف کنند، مردم زیادی را قتل عام کنند و در نهایت با جا گذاشتن ۷۰ میلیارد دلار تجهیزات افغانستان را ترک کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار