خبرهای داغ:

پویش «سرمشق مهر» در سرخه برگزار می شود

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی پویش «سرمشق مهر» در آستانه سال تحصیلی جدید در جه کمک به دانش آموزان کم برخوردار در محل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۲۵
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج به همت مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه بطور مستمر در حال برگزاری است.

محمدرضا جلال بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت برپایی حلقات صالحین و محتوای آن اظهار کرد: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است تا با اتکا به این اصول ضمن حفظ آرمان ها و دستاورد های نظام اسلامی، رسیدن به نقطه اوج اهداف انقلابی را فراهم سازد.

او افزود: اگر جوان مؤمن و متدین کشور با روحیه بسیجی و انقلابی رشد کند قطعاً به فرد مفیدی برای انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: در این راستا حلقات صالحین شهید علیرضا ابراهیمی و شهید محمد تقی فیض هرهفته در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با استقبال خوبی برگزار می شود.

جلال در ادامه اضافه کرد: مراسم حزب خوانی قرآن نیز با استقبال کودکان و نوجوانان هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء به همت مجمع امام حسن مجتبی (ع) در این مسجد برپا می شد.

 او با اشاره به برپایی پویش «سرمشق مهر» در این محله گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، بسته آموزشی لوازم تحریر برای نیازمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) به نیت 34 شهید محله با هدف برداشتن قدمی برای دانش‌آموزان به همت مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع)، محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) و مجمع امام حسن مجتبی (ع) برگزار و کمک ها هرشب در مسجد جمع آوری خواهد شد.

گفتنی است مسابقات پنالتی ویژه کودکان بین بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

همچنین جلسه کارگروه تعلیم و تربیت این پایگاه جهت سازماندهی حلقات صالحین با حضور اعضا تشکیل و در محورهای موردنظر گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار