خبرهای داغ:
رئیس جمهور در بازدید از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص):

نگاه بسیجی می‌تواند مملکت را نجات دهد

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از فعالیت‌های زیربنایی و زیرساختی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: ما هم جزو شما بوده و هم بسیجی بوده، هستیم و خواهیم بود
کد خبر: ۹۶۲۵۶۳۲
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان: مسعود پزشکیان به همراه سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز _شنبه هفدهم شهریور_ با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از بخش‌های مختلف این قرارگاه بازدید کردند.

وی در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نمایشگاه آخرین دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بازدید کرد.

رئیس جمهور در ادامه با حضور در مرکز پایش و اتاق وضعیت قرارگاه سازندگی به‌طور مستقیم با تعدادی از پروژه‌های این قرارگاه ارتباط گرفت و به‌طور دقیق این طرح‌ها و روند پیشرفت و امور اجرایی آن را رصد کرد.

پزشکیان با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و استماع گزارشات، ظرفیت‌های مؤثر و قابل اتکاء این قرارگاه و زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش را برشمرد.

وی با تاکید بر این که باید با نیروهای بسیج برای ساخت مدارس جلسه بگذاریم، گفت: مشکل کمبود مدرسه در مناطق محروم را یک ساله با کمک نیروهای بسیج مرتفع می‌کنیم، اگر نقشه ساخت و مصالح را به مردم بدهیم خودشان مدارس را می‌سازند.

رئیس جمهور افزود: زمانی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بودم، تجربه‌ای داشتیم که در عرض ۶ ماه، ۶۰۰ خانه بهداشت را با مشارکت مردم ساختیم، ما فقط مصالح می‌دادیم و مردم و مهندسان داوطلبانه کار می‌کردند.

پزشکیان اظهار داشت: لازم نیست پیمانکار برای پروژه جذب شود، بلکه با کمک مردم همان مناطقی که مدرسه نیاز دارند کل مشکلات کمبود مدرسه را یک ساله مرتفع می‌کنیم.

وی ادامه داد: با کمترین قیمت می‌توانیم مدارس را بسازیم، در آن زمان هر خانه بهداشت را ۸ میلیون تومان می‌ساختند، ولی ما با یک و نیم میلیون تمامش کردیم، پیمانکاران دو ساله می‌ساختند ما ۶ ماهه می‌ساختیم.

رئیس جمهور بیان کرد: قرار نیست مدارس بزرگ مقیاس ساخته شود، مدارس چند کلاسه را بسیجی‌وار می‌توان در عرض چند ماه ساخت، خودمان هم پای کار می‌آییم و مردم را بسیج می‌کنیم و فقط نیاز است مصالح بدهیم.

به گزارش بسیج اصفان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با نگاه رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و با محور قراردادن روحیه جهادی، سلامت نفس و صداقت و در راستای سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و رسیدن به اهداف افق ایران ۱۴۰۴ با رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا به‌حال توانسته است ضمن بکارگیری پیمانکاران داخلی و تربیت مدیران لایق در اجرای پروژه‌های ملی در رشته و گرایش‌های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت و معدن، خطوط انتقال گاز، راه و باند، ساخت بنادر، سد و سازه‌های دریایی، صنعت برق، مخابرات و فناوری اطلاعات (ICT)، کشاورزی و غیره قابلیت اجرای پروژه‌های عظیم را به منصه ظهور بگذارد و به رقیب سر سختی برای پیمانکاران خارجی تبدیل شود و شعار «ما می‌توانیم» را به شایسته‌ترین صورت محقق سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار