کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی اختراعات ۲۰۲۴ سوئیس، توسط بسیجی سید حامد مرتضوی مخترع مکمل ورزشی

چهارمین دوره مسابقات جهانی اختراعات ۲۰۲۴ با حضور ۴۰ کشور از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، اندونزی، ترکیه، ایران، روسیه و ...، و با ۶۰۰ اختراع از سراسر جهان در کشور سوئیس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۷۹
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، چهارمین دوره مسابقات جهانی اختراعات ۲۰۲۴ با حضور ۴۰ کشور از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، اندونزی، ترکیه، ایران، روسیه و ...، و با ۶۰۰ اختراع از سراسر جهان در کشور سوئیس برگزار شد.
کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی اختراعات ۲۰۲۴ سوئیس، توسط بسیجی سید حامد مرتضوی مخترع مکمل ورزشی
در این رویداد جهانی، بسیجی نخبه سید حامد مرتضوی از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام و دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله (عج)، با ثبت اختراعات خود در فدراسیون مجمع جهانی برترین مخترعین جهان IFIA به عضویت این مجمع درآمده بود، توانست با اختراع مکمل ورزشی «حجم دهنده انرژی زا تناسب اندام تقویت جسمی ورزشکاران» مقام دوم و مدال نقره جهان را در عرصه مهم فناوری پزشکی دربین مخترعان و دانشمندان سطح اول جهان به دست آورد.

این مخترع پیشتر، موفق به کسب مدال طلای مسابقات اختراعات ۲۰۲۳ سوئیس در حوزه داروی ضدسرطان در جهان شده بود.

مرتضوی افزود: اگرچه اکثر مطالعات نشان داده اند که فعالیت‌های ورزشی منظم فواید زیادی برای سلامت ورزشکاران به همراه دارد، اما مشخص شده است که مداخلات تغذیه‌ای و استفاده از مکمل‌ها می‌تواند راه مناسبی برای محافظت در برابر آسیب‌های ناشی از فعالیت ورزشی باشد.

این مکمل با هدف جبران کمبود برخی مواد لازم و ضروری برای ورزشکاران و افزایش عملکرد ورزشی آنها اختراع شده است.

این محصول حاوی ویتامین ها، اسید‌های آمینه ضروری، کربوهیدرات‌ها و ...، بوده و دارای اثرات افزایش انرژی و بهبود عملکرد ورزشی و عضلانی است و مصرف این مکمل به طور کلی قابل تحمل بوده و به عنوان محصولی بدون عوارض جانبی خاص و حتی با تقویت سیستم ایمنی به ورزشکاران کمک می‌کند تا بدن خود را به بهترین نحو تقویت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار