خبرهای داغ:
سردار مجیدی تأکید کرد

لزوم توجه به بسیجیان در راستای کادرسازی و تشویق آنان در انجام امورات‌

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: توجه به بسیجیان و تشویق آنان در انجام امورات‌ بسیار موثر است تا جایی که زمینه کادرسازی را در آینده فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۰۴۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
لزوم توجه به بسیجیان در راستای کادرسازی و تشویق آنان در انجام امورات‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دومین همایش فصلی فرماندهان نواحی حوزه‌های مقاومت سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: توفیق خدمت شامل هر کس می‌شود پس باید قدرشناس این لحظات باشیم و برای خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شبکه اطلاعات سپاه افزود: بهره‌گیری از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: توجه به بسیجیان و تشویق آنان در انجام امورات‌ بسیار موثر است تا جایی که زمینه کادرسازی را در آینده فراهم خواهد کرد، البته استعلامات افراد برای ورود به سپاه بسیار حائز اهمیت است.

وی آسیب‌های اجتماعی را یکی از موانع تحقق و به ثمر نشستن زحمات پاسداران دانست و افزود: آشنایی و ارائه راه حل برای مرتفع کردن آسیب‌های اجتماعی بر عهده شما است که در این زمینه باید از ظرفیت عظیم بسیج هم استفاده کرد.

سردار مجیدی استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را یک امر مهم دانست و گفت: حل مشکلات شهرستان‌ها از این طریق زودتر به نتیجه خواهد رسید.

وی در پایان ضمن توصیه به توجه هرچه بیشتر به ظرفیت خواهران گفت: تامین زیرساخت‌های لازم در راستای پیشبرد اهداف بسیج جامعه زنان باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار