خبرهای داغ:
با جهادگران |

اهدای ۹۰ چادر رایگان در پویش نذر فرهنگی گروه جهادی شهید بیضایی بهارستان

مسئول گروه جهادی شهید بیضایی بهارستان با بیان اینکه نذر فرهنگی طرحی اجتماعی و فرهنگی است که هدف از آن احیای سنت حسنه نذر است، گفت: در اجرای این طرح ۹۰ چادر رایگان به منظور تشویق به امر حجاب در پارک‌ها و بوستان‌ها به بانوان اهداء شده است.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۷۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

صدیقه زنگنه زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: نذر فرهنگی ایجاد فرصت برای تمام افرادی است که می‌خواهند وقت و مهارت خود را نذر کنند که در قالب گروه‌های سفیران نور، سفیران هدایت، در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و تربیتی توسط این گروه برنامه ریزی و اجرا می‌شود تا اثر بخشی فراوانی داشته باشد. 
وی افزود: همچنین گروه‌های جهادی خدمات پزشکی و بهداشتی، آموزشی و مشاوره به خانواده‌های نیازمند و هزینه کمک به درمان ناباروری ارائه می‌دهند.
مسئول گروه جهادی شهید بیضایی در ادامه گفت: به همت خیرین در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یک زندانی آزاد و به آغوش خانواده بازگشته است.
زنگنه زاده اضافه کرد: این گروه پویش‌های مختلفی برای ساخت و مرمت منازل، بازسازی و رنگ آمیزی مدارس و توزیع اقلام ضروری در مناسبت‌های مختلف برگزار نموده است.
وی گفت: نذر قربانی نیز با عضو گیری نفرات به مبالغ مختلف انجام و پس از انجام قربانی، گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.
گفتنی است در همایش ملی بانوی قهرمان در سال ۱۴۰۲ از خانم زنگنه زاده مسئول گروه جهادی شهید بیضایی به عنوان جهادگر قهرمان تجلیل بعمل آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار