اجرای موفقیت آمیز فاز اول بهسازی و آسفالت راه های روستایی مازندران

طبق تفاهم نامه بسیج سازندگی سپاه کربلا با دستگاه های اجرایی مازندران فاز اول بهسازی و آسفالت راه های روستایی منطقه ی هزار جریب شهرستان های نکا بهشهر گلوگاه با موفقیت به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۷۸
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، طبق تفاهم نامه بسیج سازندگی سپاه کربلا با دستگاه های اجرایی مازندران فاز اول بهسازی و آسفالت راه های روستایی منطقه ی هزار جریب شهرستان های نکا بهشهر گلوگاه که مجموعا 44 گیلومتر زیرسازی و 35 کیلومتر آسفالت بوده است که با موفقیت به اتمام رسیده است.

فاز دوم بهسازی و آسفالت راه های روستایی منطقه ی هزار جریب شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه که مجموعا 10.7 کیلومتر زیرسازی و 12 کیلومتر آسفالت می باشد، تاکنون عملیات زیرسازی 5 کیلومتر شامل مسیرهای پارچ، ولو، آغوزدره و بارکلا و.. شروع و درحال خاکبرداری و تعریض و حمل مصالح و پخش و تراکم می باشد.

گفتنی است که 5 کیلومتر از تفاهم نامه فاز دوم که شامل اجرای آسفالت در مسیر روستاهای فت کش و کلاک می باشد به اتمام رسیده است و حدود 5 کیلومتر دیگر شامل روستاهای کچپ محله، کفرات، اسماعیل محله، بندارخیل و.. درصورت مساعد بودن شرایط جوی تا دو هفته ی دیگر نیز آسفالت می گردد.

قابل ذکر است که بهسازی و آسفالت راه های روستایی در سطح استان انجام شده شامل مسیر های زیر می باشد:

-راه روستایی کنتا-پاجا 2کیلومتر

-راه روستایی زلم رودبار-خارخون 5کیلومتر

-ششک مزده-کارنام 4کیلومتر

-روکش آسفالت شهر فریم

-بازگشایی ورودی پارک شهید نوبخت ساری و بهسازی و آسفالت

-آماده سازی راه دسترسی به پارکینگ و محوطه سازی محل برگزاری کنگره شهدای مازندران،ماهفروجک

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار