خبرهای داغ:
در اجلاسیه شهیدپروران فارس تاکید شد:

مسئولان فرهنگی، تربیتی بدانند که هیچ مسیری قشنگ تر از راه شهیدان نیست

اجلاسیه شهید پروران ویژه تکریم مادران و پدران شهید در پیش یادواره دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور خانواده معظم شاهد در حسینه عاشقان ثار الله شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۴۱
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اجلاسیه شهید پروران ویژه تکریم مادران و پدران شهید در پیش یادواره دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور خانواده معظم شاهد در حسینه عاشقان ثار الله شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی رمانده سپاه فجر در این یادواره که با حضور استاندار، فرمانده انتظامی فارس، رئیس شورای اسلامی و دیگر مدیران و مسئولان برگزار شد، با اشاره به اینکه راه شهدا باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار پیش یادواره در سطح استان فارس در آستانه دومین کنگره ملی شهدای استان فارس از خانواده یک شهید به بالا در محلات، روستاها، بخش، شهر و شهرستان به ویژه شهداء ارتش، فراجا، جهاد و دیگر نهادهای جمهوری اسلامی در حال برگزاری است.

سردار بوعلی تصریح کرد: کنگره ۱۵ هزار شهید چهارم آبان ماه مصادف با سالروز شهادت شهداء مظلوم حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، تا ۱۰ آبان ماه برگزار می شود.

مسئولان فرهنگی، تربیتی بدانند که هیچ مسیری قشنگ تر از راه شهیدان نیست

سردار رمضان شریف رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس هم در این مراسم اظهار داشت: برای تداوم راه نورانی فرهنگ عصمت و طهارت مهم ترین راه، راه شهیدان است.

وی، سردمدار ولایمتداران سرزمین مقدس فارس را ۲ روحانیت با صفا، شهید آیت الله دستغیب و مرحوم آیت الله حائری معرفی، و تصر ح کرد: این روند از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته و دشمنان اسلام هرگز کاری از پیش نبرده‌ و همواره تسلیم خون پاک شهدا هستند.

رمضان شریف گفت: ملت شریف ایران به ویژه خانواده شهدا، دنیا را متحیر کرده و ۴۵ سال در برابر تهدیات دشمن به ویژه جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی با پیمانی که با ولایت و رهبری و شهید دلها قاسم سلیمانی بسته اند هرگز گامی به عقب نخواهند گذاشت.

وی در مورد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم غزه اظهار داشت: صهیونیست‌ها هزاران زن و مرد در مساجد، مدارس و کلیساها در غزه را بمباران کرده و در این راستا با تاسی و الگو قرار دادن خانواده شهدای ایران اسلامی همچنان دلاورانه در برابر حملات صهیونیست‌ها مقاومت و ایستادگی می کنند.

سردار شریف ادامه داد: با حمایت و پشتیبانی خانواده شهدا و رزمندگان ایران اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده چرا که پیروان رهبری و امام راحل(ره) هستیم.

حسین کاجی از رزمندگان دفاع مقدس هم در این مراسم گفت: مسئولان فرهنگی، تربیتی بدانند که هیچ مسیری قشنگ تر از راه شهیدان نیست و باید این روند همچنان در جامعه اسلامی ادامه یابد.

وی اضافه کرد: اگر از حقانیت شهدا یاد شود، هیچ روایت و تعبیری بهتر از زبان گویای پدر و مادر شهدا نیست.

به گزارش بسیج، در پایان ضمن تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا از کتاب یادواره شهدا رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار