کلاس های قرآنی و احکام بامحوریت مسجد در سرخه برگزار می شود

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی کلاس های آموزش قرآن، احکام، قصه گویی و برنامه های متنوع دیگر در طرح مسیرسعادت بامحور مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۰۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای برنامه های تابستانه پایگاه های مقاومت بسیج، کلاس آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) باحضور جندقی از قاریان قرآن در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد.

مهدی فیض عضو شورای این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از مسائلی که در زمینه ی تربیت دینی و معنوی کودکان اهمیت می یابد، شیوه ی آشنایی آموزش قرآن و پیام های آسمانی است.

او افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب: «بسیج تا آن زمانی پیروز است که یک دستش سلاح و یک دستش قرآن باشد» و این جمله نشان می‌دهد توجه به فعالیت‌های قرآنی در بسیج ویژه است و باید به آن توجه شود. بسیج بدون قرآن؛ بسیجی مستحکم و مقاوم نخواهد داشت.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: در این راستا طی چندسال با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده با کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) در این محله، محفل انس، تلاوت و آموزش قرآن هرهفته در مسجد ولی عصر (عج) برگزار می شود.

فیض با اشاره به برپایی کلاس احکام ویژه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در طرح مسیر سعادت گفت: کلاس قصه گویی و درس هایی از قرآن همراه با بازی های فکری با استقبال کودکان و نوجوانان بسیجی همراه بود.

گفتنی است جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) روستای اسدآباد نیز در جهت هماهنگی برنامه های اجرایی باحضور اعضا تشکیل شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار