از برپایی محافل قرآن تا برنامه های ورزشی در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) از برپایی کلاس آموزش قرآن و برنامه های منوع ورزشی در جهت ایجاد اوقات شاد و مفرح برای بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۰۹
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی سی یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در استان سمنان، ثبت نام خواهران و برادران بسیجی در کلیه رده های سنی در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی سرگروه حلقه کودکان و نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به استقبال بسیجیان از این مسابقات و ثبت نام جهت شرکت، اظهار کرد: کلاس های آموزش قرآن ویژه کودکان باهدف انس و الفت با کلام وحی هرهفته در حلقه شهید محمدرضا احسانی برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های پایگاه‌ بسیج ما با محوریت مسجد تنظیم و برگزار می‌شود که برنامه‌های حفظ و تلاوت قرآن نیز از جمله مهمترین برنامه‌های پایگاه‌های بسیج است.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در سرخه تصریح کرد: فلسفه وجودی راه اندازی پایگاه های قرآنی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است که هر مسجد باید یک پایگاه قرآنی باشد.

عربی با اشاره به اجرای هماهنگ برنامه های ورزشی بیان داشت: فعالیت ورزشی پینگ پنگ و استخر بطور مداوم در فصل تابستان باحضور نوجوانان حلقه شهید محمد حسن دولتی برگزار می شود.

همچنین حلقه تربیتی شهید ابراهیم هادی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با استقبال خوب نوجوانان برپا شد.

برگزاری حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی همراه با سانس ورزشی فوتبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار