حمله تروریستی به خودروی هنگ مرزی شهرستان میرجاوه 

فرمانده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح کوردل به خودروی ماموران هنگ مرزی میرجاوه و شهادت سه مرزبان مدافع امنیت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۲۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

سردار شجاعی فرمانده مرزبانی استان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 20:30 شب گذشته خودروی هنگ مرزي میرجاوه، که در حین سوخت گیری در پمپ بنزین شهرستان بود، مورد حمله تروریست های کوردل از خدا بی خبر قرار گرفتند که در این حادثه تروریستی سه نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه که یک نفر کادر و دو نفر از کارکنان وظیفه جان برکف مرزبانی استان به درجه رفیع شهادت و یک نفر از شهروندان شهرستان زخمی گردید.

 

فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان افزود: اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه سریعا از محل متواری گردیدند.

 

این مقام ارشد مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از همان لحظات ابتدایی با تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان بر کف خودرو مرزبانی آغاز گردید.

 

سردار "شجاعی" با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به سمت مدافعان امنیت اظهار داشت: امنیت خط قرمز مرزبانان بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده ای استوار تا پاي جان ایستاده ایم و شهادت مدافعان امنیت را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. 

 

ضمنا در خصوص زمان و مکان مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهداء متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار