خبرهای داغ:

همه آنچه که باید درباره دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه شرق تهران بدانید

معاون منابع انسانی سازمان و دبیر مهارت آموزی شرق تهران در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه شرق تهران به ارائه گزارشی از برنامه‌های زمانبندی این مسابقات پرداخت.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۹۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ فخرالدین معاون منابع انسانی سازمان و دبیر مهارت آموزی شرق تهران در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه شرق تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز امامت منجی عالم بشریت و فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: یکی از مقاطع مهم زندگی فرزندان این سرزمین دوران سربازی است و همچنین  بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب  یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمت سربازی کسب حرفه و مهارت آموزی است که امیدواریم با فرا گرفتن یک حرفه در زندگی آینده  بعد از اتمام خدمت سربازی شغلی دست و پا کنید و فرد مفیدی در جامعه باشید.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند کارآفرینی نوعی عبادت است و ارزش آفرین است و ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و کارآفرینی نیاز دارد، عنوان کرد: به فضل الهی این اتفاق در سطح سازمان نیروهای مسلح افتاده است و جهت تشکیل و حس رقابت در بین این جوانان  مسابقاتی هم برنامه‌ریزی شد که امسال دومین مرحله آن را در پیش داریم که این نیز مرحله قرارگاه استانی است.


وی با ارائه گزارشی اظهار کرد: تقریبا بیش از ۷۰۰ نفر از ۲۶ رده در مجموعه  قرارگاه شرق تهران شناسایی شدند و در دوره شهرستانی  نفرات برتر انتخاب شدند و امتیازبندی صورت گرفت و حدود ۱۸۰ نفر به قرارگاه شرق  برای مرحله مسابقات استانی معرفی شدند که در روزهای  بیستم و بیست و یکم در مجموعه دانشکده شهید مطهری ، کلاس‌بندی شدند و رشته‌ها مشخص شد و  افراد شرکت کننده توسط مربیان فنی حرفه‌ای دسته بندی شدند. 


وی افزود:  در مجموعه سپاه از بین۱۸۰ نفر در ۲۰ رشته بین ۳ تا ۵ نفر انتخاب شدند که در مرحله قرارگاهی به رقابت خواهند پرداخت‌‌ . این رشته‌ها شامل دوربین مداربسته، نرم‌افزار اتوکد ،آرایشگری، آشپزی، آمادگی جسمانی خیاطی ، برق ساختمان، سخت افزار گدسی،طراحی ساختمان ماشین تعمیرات خودرو سبک  ،برنامه‌ریزی حفاظت فیزیکی، کمک‌های اولیه ،عکاسی،نانوایی،  نصاب اسپیلت و کولر گازی نصاب شوفاژ و ... هستند که  در همه این رشته‌ها حداقل سه نفر برای آزمون آماده کرده ایم که ان‌شاالله بعد از افتتاحیه ( فردا ) در آزمون تئوری به رقابت خواهند پرداخت.


وی ادامه داد:  در تاریخ ۲۶ الی ۲۸ شهریور، کارگاهها مشخص و سه تا پنج نفر معرفی می شوند و  آزمون عملی انجام خواهد شد. ۲۵ درصد امتیاز  را آزمون تئوری در اختیار دارد و ۷۵ درصد نیز مربوط به آزمون عملی است که مجموع نفرات برتر انتخاب خواهند شد.

وی گفت: اختتامیه نیز روز ۲۹ شهریور ماه با حضور فرمانده محترم قرارگاه مهارت  آموزی کارکنان وظیفه شرق تهران (سردار معروفی) برگزار خواهد شد.


سرهنگ فخرالدین به کارکنان وظیفه توصیه کرد: نظم و انضباط، دوستی و همدلی و برادری، رقابت سالم همراه با رفاقت تلاش و جدی گرفتن کار را  در دستور کار قرار دهید ان‌شالله نفرات برتر با امتیاز بالا بتوانند به مسابقات سازمانی که در سطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد صعود کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار