خبرهای داغ:

درخشش خانواده کارکنان پلیس استان در مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از افتخارآفرینی خانواده های کارکنان انتظامی استان در پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۷۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد زکی با اشاره به افتخارآفرین خانواده‌ های کارکنان پلیس استان در مسابقات قرآنی فراجا گفت: در این دوره ۵ نفر از خانواده های کارکنان استان آذربایجان غربی به مسابقات اعزام که ٣ نفر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد : در این مسابقات سرکار خانم ثریا ابراهیمی در رشته حفظ ۵ جزء مقام اول کشوری را کسب نموده و در رشته حفظ ٢٠ جزء قرآن کریم سرکار خانم زهرا حسنی موفق به کسب مقام دوم کشوری گردید و همچنین آقای امیر حسین قربان نژاد نیز موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته تحقیق گردید.

گفتنی است؛ پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان و پانزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل انتظامی ج.ا.ایران به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ و با حضور ۶۰۰ نفر از متسابقین در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار