خبرهای داغ:

رزمایش «الی بیت‌المقدس ۱۵» در میاندوآب برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رزمایش دو روزه الی بیت‌المقدس 15 هم‌زمان با سایر شهرهای آذربایجان غربی در این شهرستان نیز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۷۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رزمایش با عنوان الی بیت‌المقدس ۱۵ با شعار «راهیان قدس» در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه با شرکت هفت گردان بیت‌المقدس و کوثر در میاندوآب برگزار شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در این رزمایش پنج گردان بیت‌المقدس و دو گردان کوثر از حوزه‌های تابعه ناحیه مقاومت بسیج به مدت ۲ روز در حوزه استحفاظی حضور داشته و اقتدار و توان خود را در رزمایش به نمایش گذاشتند.

پیری گفت: این گردان‌ها مطابق سناریوهای تعریف شده، در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور با فراخوانی وارد مرحله اجرایی رزمایش شده و روز پنج‌شنبه و جمعه با ستون کشی شهری و حضور در منطقه عمومی سد نوروزلو و مکان‌های پیش‌بینی‌شده در کلاس‌ها شرکت و سناریوهای پیش‌بینی‌شده را اجرا کردند.

وی تصریح کرد: از اهداف رزمایش می‌توان به نمایش آمادگی مردمی مطابق با مأموریت‌های ذاتی بسیج، اصل بازدارندگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام و ایجاد امید در دل دوستداران انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از میهن اسلامی عنوان کرد.


 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار