خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا

تنها راهی که می‌تواند ما را به کمال انسانی برساند پیروی از ولی فقیه است

حجت الاسلام ایمانی گفت: امروزه بهترین راهی که می‌تواند ما را به کمال انسانی برساند پیروی از ولی فقیه زمان است که این توصیه شهدای عزیز ما به مسئولین و مردم است.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۳۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

پیغمبر گرامی اسلام ایشان می‌تواند برای ما الگو و اسوه باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان  حجت الاسلام ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرگز ضمن تبریک ایام پیش رو به مناسبت ولادت پیامبر اکرم صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: پیغمبر ما پیغمبر خوبی‌ها و مهربانیست و ایشان همیشه سعی می‌کردند  با زبان لین و عطوفت صحبت کنند و همیشه در برخورد با مردم مهربان بودند.

حجت الاسلام ایمانی اظهار کرد: حضرت محمد (ص) در جایی که آنها موضوعی را نمی‌پذیرفتند و عداوت می‌کردند به آنها نهیب می‌زدند و با توجه به خصوصیات اخلاقی و رفتاری بیشمار پیغمبر گرامی اسلام ایشان می‌تواند برای ما الگو و اسوه باشند ومی‌بایست ما این ویژگی‌ها را در خودمان و در کالبد جامعه و خانواده خود پیاده بکنیم 


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اظهار کرد:امروزه بهترین راهی که می‌تواند ما را به کمال انسانی برساند پیروی از ولی فقیه زمان است که این توصیه شهدای عزیز ما به مسئولین و مردم است.


 وی در ادامه افزود: از مهمترین سفارش‌های شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم این است که همیشه نسبت به حفظ و صیانت از حجاب در جامعه تلاش کنیم، اطاعت از ولی فقیه داشته باشیم و همواره در مسیر اطاعت از نائب امام زمان ثابت قدم باشیم اگر ما می‌خواهیم که در مسیر شهدا قرار بگیریم باید گوشمان به فرمان او زبان او و بیان او باشد.


 ایشان در پایان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین احمدی تقدیر و برای حجت الاسلام والمسلمین عابدینی آرزوی توفیق و موفقیت نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار