خبرهای داغ:
سرهنگ کاظمی علوم خبر داد

برگزاری بیش از ۷۵ برنامه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

همدان-جانشین فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان گفت: بیش از ۷۵ برنامه با بیش از ۱۸ برنامه شاخص در این ایام توسط تیپ پیگیری و برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۱۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸
برگزاری بیش از ۷۵ برنامه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ اکبر کاظمی علوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته در تیپ انصارالحسین(ع) پرداخت و اظهار کرد: بیش از ۷۵ برنامه با بیش از ۱۸ برنامه شاخص در این ایام توسط تیپ پیگیری و برگزار می‌شود.

وی با اشار به جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: تجلیل از رزمندگان و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، عطرافشانی شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری بزرگداشت روز سرباز و آمادگی شرکت در رژه خودرویی ۳۱ شهریور از جمله این برنامه‌ها است.

جانشین فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان ادامه داد: خاطره‌گویی و درسنامه دفاع مقدس با حضور راویان دفاع مقدس و چندین برنامه‌های دیگر فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این ایام فرصتی برای نشر فرهنگگ ایثار و شهادت است، افزود: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان متبلور می‌شود، این ایثارگری تاریخی در دنیا بی‌نظیر است

کاظمی‌علوم با بیان اینکه امام راحل در ادوار جنگ تاکید می‌کردند قیام ما الگویی از قیام امام حسین (ع) و دارای جایگاه معنوی و تقدس است، اظهار کرد: دشمن بعد از هشت سال جنگ تحمیلی میدان را رها نکرده است بلکه میدان جنگ را عوض کرده و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده است.

وی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی و به ویژه جنگ روانی و شناختی، تمام توان خود را به میدان آورده‌ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار