رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام خبر داد:

۵۶۱ مورد مشاوره حقوقی و قضایی توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام در شش ماهه اول سال جاری

سرهنگ پاسدار منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۶۱ مورد مشاوره حقوقی و قضایی توسط سازمان ،کارشناسان و مشاورین حقوقی در مرکز استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۰۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام سرهنگ پاسدار منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۶۱ مورد مشاوره حقوقی و قضایی توسط سازمان ،کارشناسان  و مشاورین  حقوقی در مرکز استان انجام شده است.

وی گفت یکی از رسالت های سازمان بسیج حقوقدانان ارائه خدمات حقوقی و مشاوره ای بی منت  و انجام وکالت های رایگان جهت جامعه هدف و نیازمندان وکالت و مشاوره می باشد.

ملکی اظهارداشت : جامعه حقوقدانان بسیجی بدون هیچگونه چشم داشتی و به صورت داوطلبانه در مساجد ،  محلات ،کانون های حقوقدانان  و همچنین در محل سازمان مرکزی آماده ارائه خدمات فوق به هم استانی های عزیز هستند تا مشکلات آنها برطرف شود .

 رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام افزود:  سازمان بسیج حقوقدانان استان با تشکیل و راه اندازی کمیته وکلای  انقلابی که به صورت گمنام در راستای اهداف سازمان و بسیح انجام فعالیت می کنند تا کنون توانسته در بخش وکالت رایگان اقدامات بسیار  خوبی انجام دهد و خوشبختانه در این حوزه نیز موفق عمل کرده و شاهد حضور دوطلبانه وکلای بسیجی  عزیز در این زمینه هستیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار