بمناسبت هفته دفاع مقدس 

فعالیتهای فاخر بسیجیان مشهد به نمایش گذاشته شد+ عکس

بسیجیان ناحیه یاسر مشهد در نمایشگاهی جدیدترین طرحها و دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف در معرض،دید عموم مردم قرار دادند.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۲۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

فعالیتهای فاخر بسیجیان مشهد به نمایش گذاشته شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد سرهنگ پاسدار محمد مدرسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ویژه یاسر مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف به معرفی و شناساندن دستاوردها و فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف همچون محرومیت‌زدایی، علم آموزی و پژوهش، تربیت دینی و قرآنی، ورزشی، فرهنگی، بصیرت افزایی، اردوهای تعالی بخش ،جهاد تبیین و ازدواج آسان ،فرزندآوری برگزار شده است.

پایگاه‌های برتر بسیج ناحیه یاسر مشهد در نمایشگاهی با عنوان "همگام با ابراهیم" دستاوردها و مفاخر خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

مدرسی با قدردانی از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه های و مجموعه های شهرداری و مدیریت نمایشگاه بین المللی گفت: این نمایشگاه ها برای کشف خلاقیت ها، ابتکارات و انتقال آن به دیگر بسیجیان است تا الگویی برای ترویج فرهنگ بسیجی باشد

 

شایان ذکر است این نمایشگاه در راستای سند اعتلای بسیج و راهبردهای پیش روندگی، پیش برندگی، مردمی کردن حوزه دفاع و تعالی سازمانی با رویکرد مردم‌داری و مردم یاری برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار