نظارت مستمر از واحدهای نانوایی هایی در شهرستان سرخه انجام می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه از نظارت مستمر بر واحدهای نانوایی هایی در جهت کیفی سازی پخت نان و وجه به نکات بهداشتی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۱۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بصیج از سرخه، به منظور کیفی سازی پخت نان و بررسی نکات مهم در زمینه رعایت بهداشت فردی و محیط نانوایی‌ها و چگونگی تکریم ارباب رجوع از تعدادی از نانوای سطح شهرستان بازدید به عمل آمد.

عباس غفوریان با علام این خبر اظهار کرد: بازدید از واحدهای نانوایی شهرستان با حضور حسنی معاون فرماندار به صورت سرزده در این شهرستان انجام شد.

او افزود: پخت به موقع نان، رعایت ساعت کاری، پخت با کیفیت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلب رضایت مردم را از عوامل مهم تاثیرگذار بر فعالیت‌ها و امتیازات نانوایی هاست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تصریح کرد: نان به عنوان غذای مردم نقش اساسی در سبد خانوار دارد‌ پس یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی استفاده از نان با کیفیت است که در این خصوص نانوایی‌ها باید جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

غفوریان خاطرنشان کرد: در بازدیدهای انجام شده نکات مهم در زمینه رعایت بهداشت فردی و محیط نانوایی‌ها، چگونگی جذب مشتری، نحوه استفاده صحیح از کارتخوان و همچنین بررسی وزن چانه‌های هر قرص نان و رعایت دقیق ساعات پخت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

او در ادامه اضافه کرد: طی بازدید های انجام شده پرونده دو واحد از نانوایی های این شهرستان به دلیل گران فروشی و تعطیلی خودسرانه به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار