خبرهای داغ:
ذوقی احسن:

نفرات برتر لیگ دو ومیدانی شهیده فاطمه شکری در همدان معرفی شدند

همدان-دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان  گفت: نفرات برتر لیگ دو ومیدانی شهیده فاطمه شکری در همدان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۵۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: نفرات برتر لیگ دو ومیدانی شهیده فاطمه شکری معرفی شدند.

وی افزود: در ماده پرتاب وزنه نوجوانان هستی اکرمی پناه از همدان مقام اول، سیده مریم فاضلی از همدان مقام دوم و ساره پیری از همدان مقام سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: در پرتاب وزنه  نونهالان نیز آیسان رمضانی از همدان، ستایش وجدی از همدان و سیده مهسا فاضلی از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در ماده ۱۰۰ متر نوجوانان نیز ساناز درویشی از نهاوند اول و سارا بدری از کبودراهنگ دوم شد، افزود: همچنین در ماده ۱۰۰متر نونهالان، نفراول فاطمه روزبهانی از نهاوند، نفر دوم  فاطمه سوری از تویسرکان و نفر سوم ستایش بهاگیر از نهاوند معرفی شدند و در ماده ۱۰۰متر آیندگان نرگس فضلی از تویسرکان، لیانا مالمیر از تویسرکان و اسماء نامجو از همدان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

ذوقی احسن با اشاره به برگزیدگان ماده ۴۰۰ متر گفت: در این بخش نیز در رده نوجوانان سنا یعقوبی از همدان نفراول، بهاره قربانی از کبودراهنگ نفر دوم و کیانا توخنی از کبودراهنگ نفر سوم شد و در رده نونهالان فاطمه سوری از تویسرکان هستی امیری از همدان و زهرا اسدی از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار