خبرهای داغ:
روز گذشته همگام با سراسر کشور

دومین رزمایش معنوی و فرهنگی «رهروان شهدا» در آذربایجان غربی آغاز شد

روز گذشته همگام با سراسر کشور دومین رزمایش معنوی و فرهنگی «رهروان شهدا» با حضور سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیران ادارت کل و اصحاب رسانه در مناطق مختلف استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۹۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، روز گذشته همگام با سراسر کشور دومین رزمایش معنوی و فرهنگی «رهروان شهدا» با حضور سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیران ادارت کل و اصحاب رسانه با رمز «یاامیرالمومنین(ع) نخستین مددکار عالم» در سالن جلسات شهید مهدی باکری ستاد فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی آغاز شد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در حاشیه این رزمایش گفت: این رویداد در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در باب رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دستور فرمانده کل سپاه اجرا می‌شود.

وی مدت اجرای این رویداد را یک ماه به عبارتی از 29 شهریور تا 29 مهر ماه عنوان کرد و ادامه داد: برای اجرای این رزمایش همه رده‌های سپاه اعم از ستاد، نواحی مقاومت بسیج، سپاه‌های شهرستانی و لشکر سازماندهی شده‌اند و تلاش خواهد شد از خانواده 12 هزار شهید و 10 هزار جانباز  و رزمنده دیدار به عمل آید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار