خبرهای داغ:

برگزاری صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس درهندیجان

امام جمعه هندیجان در صبحگاه مشترک با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و پرسنل نظامی و دیگر اقشارگفت : امروز پشتوانه اصلی محور مقاومت که استکبار جهانی را به ستوه آورده، تجارب و دستآوردهای ۸ سال دفاع مقدس ماست.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۲۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج درهندیجان، حجت الاسلام سید حسینی امام جمعه هندیجان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان هندیجان بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به معنای مجالس یادبود نیست بلکه فرآیندی برای کسب معرفت و توان لازم برای ادامه راه رزمندگان و شهداست.

وی افزود:دفاع مقدس زنده و پویاست و تمام شدنی نیست وجهاد و شهادت نیز تمام شدنی و فراموش شدنی نبوده ونخواهند بود.

امام‌جمعه شهرستان هندیجان عنوان نمود : امروز پشتوانه اصلی محور مقاومت که استکبار جهانی و ظالمین عالم را به ستوه آورده دستآوردهای ۸ سال دفاع مقدس ماست.

وی بیان داشت: امروز دشمنان اسلام وانقلاب در دو عرصه مهم جنگ افروزی میکنند،یکی درعرصه جنگ سخت که میدان آن غزه و فلسطین است ودفاع از مظلومان غزه بر همه مسلمانان لازم است ودیگری در عرصه جنگ شناختی وترکیبی که میدان آن ذهن وفکر افراد است وباید باجهاد تبیین به مبارزه باآن پرداخت.

امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی در پایان گفت: امروز رژیم صهیونیستی در سراشیبی تند سقوط است و برای نجات خود دست به هرکاری میزند وهمه قوانین و اصول اخلاقی وانسانی را زیر پامیگذارد و این واقعیت را در قضیه انفجار پیجرها نشان داد و آبرو و اعتبار نداشته خود و حامیانش رابرد.

درادامه صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس از حضور مسئولان و بسیجیان خواهران و برادران شهری و روستایی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان پیشکسوت و وابستگان ناحیه و دیگر ادارات و ارگان ها و نیروهای مسلح نظامی سپاه و انتظامی تقدیر و تشکر نمود .

سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده فرمانده ناحیه سپاه هندیجان متذکر شد : راه شهدا و آرمان های امام راحل با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری ادامه دارد و در مقابل دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی می نماییم .

مراسم صبحگاه مشترک با تلاوت قرآن، پخش سرود ملی و سخنرانی و حرکات نمایشی گردان امام علی علیه السلام با نظم شکوه ویژه ایی در صبحگاه ناحیه سپاه هندیجان برگزار گردید .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار