خبرهای داغ:
حجت الاسلام قربانی تأکید کرد

ضرورت تبیین و بازگویی تاریخ و روایت‌های دفاع مقدس برای ‌نسل‌های آینده

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: ایستادگی و رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نباید فراموش شود و تاریخ و روایت‌های دفاع مقدس باید برای نسل‌های آینده تبیین و بازگو شود.
کد خبر: ۹۶۳۰۱۰۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
ضرورت تبیین و بازگویی تاریخ و روایت‌های دفاع مقدس برای ‌نسل‌های آینده

حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای گرامیداشت رشادت‌های دلاورمردان عرصه شهادت است.

وی افزود: شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم شهیدان باید مورد تکریم بوده و همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: شاید گذر زمان غبار فراموشی را بر بسیاری از رویدادهای تاریخی بنشاند، اما داستان‌هایی که از ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس روایت شده، فراموش ناشدنی است.

وی اظهار کرد: در این جنگ نابرابر همه اقشار جامعه حضوری مردانه و استوار در مقابل تمام دنیا داشتند که دست به دست هم داده و پشت سر صدام و حزب بعث ایستاده بودند.

قربانی گفت: این رزمندگان اسلام و ایران بودند که ۸ سال در مقابل تجاوزات صدام و اربابانش ایستادند و خم به ابرو نیاوردند و رشادت این مردان نباید فراموش شود و تاریخ و روایت‌های دفاع مقدس باید برای نسل های آینده تبیین و بازگو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار