خبرهای داغ:

اعلام آمادگی نمایندگان طلاب وفضلای  جهت حضور در نبرد تن به تن بااسرائیل در کنار جبهه مقاومت

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت کشتار مردم بی گناه توسط اسرائیل غاصب بیانیه‌ای را صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۳۰۳۲۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

 

بسم الله الرحمن الرحیم 
(وَمَن يَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ الَّذينَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ)
رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل چون حیوانی درنده به سوی کشور فلسطین و لبنان حمله ور شده و حق حیات را حتی از جنین در رحم مادران نیز گرفته است. آمریکا، انگلیس، فرانسه و دولت های خائن عرب با بهانه های واهی در این جنایات او را تشویق و به افعال غیر انسانی او با نگاهی جانب دارانه مشروعیت می بخشند و سازمان های عریض و طویل حقوق بشر که خود تنها با یدک کشیدن این نام خاصیتی دیگر ندارند، زبان در کام فرو کشانده اند و لال شده اند.

همه این حیوانات انسان نما که جز جلدی از نمای آدمی برتن منحوسشان چیز دیگر ی ندارند، با ارسال تسلیحات و پشتیبانی لجستیک و حق وتو و هزاران ترفند خیانت کارانه دیگر، در قصاب خانه صهیونیزم خون آشام دخیل و شریک این جرم خائنانه علیه ملت لبنان و فلسطین هستند لذا ضرورت دارد که با تشکیل دادگاه های بین الملل مورد  محاکمه و مجازات قرار گیرند.

 امت اسلام به پیشگاه خداوند بزرگ می گوید : «إِنَّمَا أَشْكُو بَثِّي وَ حُزْنِي إِلَى اللَّهِ وَ أَعْلَمُ مِنَ اللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ».

حال ضمن میثاق با رهبر حکیم و ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)، آمادگی خویش را برای حضور در کنار جبهه مقاومت و دفاع از مردم لبنان و فلسطین در مقابله با حرکت های مذبوحانه اسرائیل اعلام می‌داریم و به تمامی  جهانیان اعلام می‌کنیم صهیونیزم دولتی اسرائیل به هیچ کتاب و پیامبر و مکتبی و حتی اصول انسانی  معتقد نبوده و سبوعیت او خطری بزرگ برای همه جهانیان است.

عزم جهانی برای از بین بردن اسرائیل واقعیتی است که باطل السحر جنایات این قوم لجوج و عنود خواهد بود و ما با خدای خویش عهد میبندیم تا این لئیمان را نابود نسازیم هرگز آرام نخواهیم گرفت.

مسئولین امور خارجه، فرماندهان غیور، قوای نظامی و همه مجاهدین اسلام ، منتظر اشارات فرماندهی کل قوا بوده تا با اذن ایشان جهاد را آغاز و دین خود را ادا نماییم، زیرا دشمن زبان دیپلماسی نمی‌شناسد و ما ترجیح می دهیم در میدان نبرد با اتحاد تمامی نیروی های مقاومت جماهیر اسلامی کار او را تمام نماییم.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار