خبرهای داغ:

یک رزمنده دفاع مقدس: بسیج نظم کلاسیک ارتش عراق را بهم ریخت

«هوشنگ رضایی» این رزمنده بسیجی از شهرستان ارسنجان در زمان جنگ در بین دیگر کامیونداران این شهرستان در جابجایی اقلام مختلف خدمات ارزشمندی را انجام داده است. 
کد خبر: ۹۶۳۰۶۶۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

 

هوشنگ رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: متاسفانه دفاع مقدس آنچنان که باید و شاید به نسل جدید معرفی نشده است. همیشه از این دوران تعریف شده، اما اضلاع متفاوت و برجسته آن برای جوانان و نوجوانان دهه‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ که زیر بمباران اطلاعاتی فضای مجازی هستند، موشکافی و تبیین اگاهانه و هدفمند نشده است. 

وی ادامه داد: متاسفانه با نگاهی به تاریخ ۲۵۰ ساله کشور متوجه می‌شویم در طی جنگ‌ها و قرارداد‌های ننگین، بعضا قسمت‌هایی از خاک کشور جدا شده و به دیگر کشور‌ها ضمیمه شده است، اما در طول ۸ سال جنگ تحمیلی با رشادت‌های رزمندگان و مردم این اتفاق رخ نداد و ذره‌ای از خاک این کشور کسر نشد. 

این رزمنده دفاع مقدس تاکید کرد: هدف صدام از حمله به ایران این بود که خوزستان و بخش‌هایی از استان‌های غربی را تصرف کند، اما هرگز فکر نمی‌کرد مردم چنین جانانه با دست خالی و بدون حمایت قدرت‌های مستکبر جهانی، از آب و خاک کشور دفاع کنند. 

رضایی با تاکید بر عظمت دفاع مقدس یادآور شد: با دفاع ارزشمند، مردمی و جانانه در ۸ سال جنگ تحمیلی، دشمنان دیگر اجازه کوچکترین تعدی به میهن اسلامی را نمی‌دهند. از سوی دیگر باید به فکر تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمنان در کشور باشیم که با این رخنه کردن در اذهان جوانان و نوجوانان قادر خواهند بود مقاصد شوم خود را پیش ببرند. 

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهمترین مسائلی که از سوی مسئولان امر باید مورد توجه قرار گیرد، جلوگیری از بروز چند صدایی و تفرقه در کشور است که براحتی زمینه دخالت و نفوذ دشمن در کشور را فراهم می‌کند. 

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به نقش ارزنده بسیج در زمان جنگ گفت: بسیج یک نیروی مردمی بود و با حضور خود در میدان نبرد و پشت سنگر‌ها توانست آرامش و اطمینان خاطر برای ادامه نبرد به نیرو‌های مسلح بدهد. بسیج نظم کلاسیک ارتش عراق را بهم ریخت. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار