خبرهای داغ:
صدیق:

اقتدار امروز کشور به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی است

همدان-مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: کشور ما در هیچ برهه‌ای از تاریخ به این سطح از اقتدار نرسیده که آن هم به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۳۱۱۷۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سجاد صدیق در یادواره ۴۳ شهید فرهنگی تویسرکان اظهار کرد: در ۱۵۰ سال قبل از انقلاب اسلامی ایران هر وقت برگه‌ای از تاریخ این کشور را ورق می‌زنیم پر از خفت، خواری و ذلت است و هر کس به عنوان پادشاه سرکار آمده یک تکه از ایران را با عناوین مختلف از دست داد.

وی افزود: بعد از ۱۵۰ سال حقارت با قیام امام خمینی (ره) عزت، شکوه، شرف و اقتدار به مردم ایران هدیه شد و امروز در قرن جدید هیچ اتفاقی، هیچ معادله‌ای در دنیا بدون حضور جمهوری اسلامی دیگر قابل حل نیست و گذشت آن زمانی که برخی کشورها می‌توانستند هر کاری که دلشان می‌خواست انجام دهند چراکه امروز سلطه ایران منطقه‌ای نیست و بلکه جهانی است .

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری گفت: امروز یک قدرت نوظهور در قرن جدید به اسم جمهوری اسلامی به زعامت و درایت بزرگ مردی است که شاگرد امام خمینی(ره) است و‌ با توان، ظرفیت و جوانان متعهد متخصص انقلابی کشور به این جایگاه رسیده است .

وی با بیان اینکه امروز ما به جایگاهی رسیده‌ایم که با پرواز پهبادها و موشک‌های ما بر فراز اسرائیل قدرت نظامی ما به رخ جهان کشیده می‌شود، اضافه کرد: در عملیات وعده صادق این پهبادها و موشک نبودند که پرواز می‌کردند بلکه عزت، اقتدار وشکوه ملت ایران بود که طی مسیر می‌کرد.

صدیق با بیان اینکه هنوز در عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی موشک‌های راهبردی خود را رو نکرد اما جهان با تمام سامانه و تجهیزات دیگر به میدان آمد چون ایران اسلامی رسما اعلام کرده بود که امشب عملیات وعده صادق را اجرایی خواد کرد، گفت: آنها با همه تجهیزات برای مهار پهبادها و موشک‌های جمهوری اسلامی آمده بودند اما ایران با بخش اندکی از دستاوردهای خود آمده بود و پهبادهاو موشک‌های ایران مانند ستاره های دنباله‌دار در حرکت بودند و موشک‌هایی که به اسرائیل اصابت کرد غرور خفته ملت ایران در ۱۵۰ سال گذشته بود و آنان جرأت نکردند پاسخ دهند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما در هیچ برهه‌ای از تاریخ به این سطح از اقتدار نرسیده که آن هم به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی است.

در بخشی از این یادواره از خانواده‌های شهیدان امنیت آرمان علی وردی و علی نظری تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار