خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا:

در دفاع مقدس مادران نسلی را پرورش دادند که اسلام را نجات داد/امروز اسرائیل در حال وحشی گری و جنایت در غزه و لبنان است

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: دشمن در فضای مجازی اذهان و اندیشه جوانان اعم از دختر وپسر ما رانشانه گرفته است در چنین هجمه هایی بهترین راه کار، مطالعه سیره شهدا و اقتدا کردن به آن قهرمانان است.
کد خبر: ۹۶۳۱۳۱۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

در دفاع مقدس مادران نسلی را پرورش دادند که اسلام را نجات داد/امروز اسرائیل در حال وحشی گری و جنایت  در غزه و لبنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در همایش زنان، اسطوره های بی نشان در دفاع مقدس در یادمان دو شهید غواص خط شکن در شهر انبارالوم گفت: شهدا ،آزادگان ،جانبازان و رزمندگان در دامان مادرانی تربیت یافتند که نماد غیرت ،زنان ایرانی می باشند ، این مادران فرزندان خود را  در مکتب روح الله پرورش دادند و به حرف امام و رهبری لبیک گفتند و نسلی را پرورش دادند که اسلام را نجات داد.

مصطفی لو افزود: اگر زندگی نامه شهدا ،خصوصا هفت هزار شهیده زن مثل شهیده کرجو ، افضل ، طاهره هاشمی را مطالعه کنیم می ببینیم که چگونه به درجه رفیع شهادت رسیدند. شهیده کرجو به عنوان بسیجی فعالیت داشت وقتی دشمنان وی را دستگیر کردند و گفتند به امام توهین کن چنین کاری نکرد و او را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: ما امروز می بینم که جنگ رسانه ای دشمن برعلیه ارزش های ما ایجاد شده است. دشمن در فضای مجازی اذهان و اندیشه جوانان اعم از دختر وپسر ما رانشانه گرفته است در چنین هجمه هایی بهترین راه کار، مطالعه سیره شهدا و اقتدا کردن به آن قهرمانان است. 

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در پایان گفت:مقام معظم رهبری مدظله العالی در سخنرانی اخیر خود در مورد امت واحده سخنانی را بیان نمودند که لازم است جهان اسلام امت واحده باشند تا کسی جرات نکند به مسلمانان ظلم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار