فرمانده سپاه آذرشهر:

هنر امام خمینی(ره) نفوذ در قلب ها بود

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر ضمن یادآوری رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس گفت: هنر امام خمینی(ره) نفوذ در قلب ها بود و شهدا و رزمندگان، معارف دینی و الهی را از آن پیر فرزانه آموختند و در میدان جبهه و جنگ آن معارف، تجلی پیدا کرد.
کد خبر: ۹۶۳۱۵۴۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ولی حقیقت، در جمع مردم آذرشهر،خاطر نشان کرد: شهدا چراغی راهی هستند که از مبانی دینی و آیات جهاد، از ولی زمان خود، تبعیت کردند و از اسلامی که دستاورد خون ائمه اطهار(ع) بود محافظت کردند و برای همین به این جنگ 8 سالهف دفاع مقدس می گوییم.

وی افزود: یکی از برکات دفاع مقدس، صدور انقلاب و صدور راهبرد دفاع مقدس به جهان بود دفاع مقدس نشان داد که اگر خدا را یاری کنید خداوند هم شما را یاری خواهد کرد و دشمن هم به همین موضوع اذعان کرده است.

حقیقت با اشاره به توطئه دشمنان در فضای مجازی، گفت: دشمن می خواهد القاء کند که ما نمی توانیم ولی تجربه دفاع مقدس، عاشورا، آیات جهاد، مجاهدت های علما، همه اینها چراغ راه و هدایت برای ماست و نشان داد که راهبرد مقاومت نجات بخش است و ما می توانیم

وی خاطر نشان کرد: دشمن نگران است فطرت پاک کودکان و جوانان ایرانی در مساجد و پایگاهها و کلاس های تربیتی بسیج بیدار شود و در تلاش است این حرکات حذف شود چون مغایر با اهداف لیبیرالیستی است.

حقیقت بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت:  ما در این مکان مقدس عهد و پیمان می بندیم از این فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس،که حاصل خون هزاران شهید است تا پای جان دفاع کنیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار