خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با همسر شهید مدافع حرم فیروز حمیدی‌زاده؛

همه‌ی ما باید امر به معروف و نهی از منکر را در دستورکار خود قرار دهیم

برای عمل به سیره و کردار شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی، باید پیرو رهبر و ولایت باشیم.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۵۰
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

خبرگزاری بسیج _  شهید فیروز حمیدی زاده، هنرمند خوش نویس ، ورزشکار و کارمند اداره تامین اجتماعی خراسان شمالی بود که در دفاع از حرم آل الله به درجه ررفیع شهادت نائل شد.  


همسر این شهید مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و رشادت های آزادگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: برای عمل به سیره و کردار شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی، باید پیرو رهبر و ولایت باشیم.  
وی با تاکید بر اینکه همه‌ی ما باید امر به معروف و نهی از منکر را در دستورکار خود قرار دهیم، افزود: باید وصایای اخلاقی و روش و منش همه شهدا را در دستورکار  خود قرار دهیم و تنها به وصایا و سفارشات شهید خودمان بسنده نکنیم.  
این همسر شهید با بیان اینکه دفاع جانانه مردم ایران در نبرد هشت ساله دفاع مقدس، به تمام دشمنان و زیاده خواهان دنیا نشان داد، ملت ایران اجازه هیچگونه تعدی و تجاوز به آب و خاک کشورشان را نمی دهند، بیان کرد: شهدای مدافع حرم در سال های اخیر نشان دادند، مردم ایران در دفاع از حریم و حرم و مملکت خود همچنان پای کار هستند.  
وی خاطرنشان کرد: جوانان ما در صحنه هستند و وطن پرست بوده و همیشه به فکر دفاع از ملت و کشور خود بوده و هستند.  
وی درباره نقش بسیج در دفاع مقدس گفت: بسیج نیروی مردمی و گوش به فرمان امام راحل بودند و هماهنگی نیروهای مردمی در زمان جنگ با این نیروها بود. هم اکنون نیز نیروهای بسیج با اخلاص و تمام توان خود در خدمت انقلاب، نظام و مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار