مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی استان البرز برگزار جام شد

کد خبر: ۹۶۳۲۶۳۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی،  جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی استان البرز صبح روز شنبه  هفتم مهر ماه با حضور  رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور، جانشین فرمانده سپاه البرز در بسیج تخصصی اقشار و مسئول بازرسی بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار شد. 

در ابتدا دکتر محمد حسین زارع زاده ، رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور به برنامه ها و اهداف بسیج جامعه پزشکی و اهمیت بسیج جامعه پزشکی درجذب حداکثری افراد معتقد به اصول نظام اسلامی در دانشگاه، رشد اخلاقی و معنوی، تشکیل گروه های علمی در زمینه تولید دانش و نوآوری در مرزهای دانش در مجموعه بسیج و تشکیل گروه های جهادی درمانی برای خدمت به مردم محروم مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در راستای ایجاد امنیت و سلامت به مردم، اشاره کرد .

 دکتر صیادی رئیس دانشگاه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت : تاریخچه بسیج جامعه پزشکی به حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در دفاع مقدس بر می گردد که در آن روزهای آتش و خون در قالب تیم های اضطراری با حضور فعال و مستمر در خطوط مقدم نبرد ، بیمارستانها و درمانگاههای صحرائی به تلاش جهت رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان می پرداختند. وی در ادامه به این سخن از امام خمینی (ره) اشاره نمود که ایشان فرمودند: ما در جنگ به مردم جهان خصوصاً مردم منطقه نشان دادیم با تمامی قدرتها و ابرقدرتها سالیان سال می توان مبارزه کرد. هم اکنون نیز شاهد این امر هستیم که قدرت علمی و نظامی کشور ایران در جهان زبانزد است . همه این پیشرفت ها حاصل رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و دفاع مقدس است. هم اکنون نیز بسیجیان در حوزه های مختلف ادامه دهنده راه این شهدای والامقام هستند.

رئیس دانشگاه از زحمات دکتر جمال محمدی در دوران تصدی سمت رئیس بسیج جامعه پزشکی تقدیر و دکتر سید علی اصغر میرخلیلی را به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی معرفی کرد.

سرهنگ جان محمدلو جانشین فرمانده سپاه در بسیج تخصصی اقشار ضمن محکومیت حوادث اخیر در غزه و لبنان با اشاره به حوادث و و قایع 8 سال دفاع مقدس گفت: تجربه اجتماع جهانی برای گسترش ظلم که در 8 سال دفاع مقدس نیز شاهد آن بودیم، بیش از 30 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مقابل جمهوری اسلامی ایران به رژیم بعثی کمک میکردند وی افزود علی رغم اجتماع استکبار جهانی باعنایت پروردگار متعال و رشادت های سربازان جان برکف شاهد موفقیت در عملیات های مختلف بودیم. معاون سپاه در بسیج تخصصی اقشار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی و خدمات و رشادت های جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس و ایام بیماری کرونا خاطر نشان کرد در سال های اخیر طرح ها و اقدامات متعددی از جمله طرح شهید رهنمون، اردوهای جهادی، راهیان نور، راهیان پیشرفت و ویزیت رایگان در غالب بسیج اقشار و جامعه پزشکی انجام می شود که انتظار می رود در دوره جدید بسیج جامعه پزشکی نیز باقدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند. وی همچنین ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های دکتر جمال محمدی برای دکتر میرخلیلی در ادامه مسیر آرزوی توفیق نمود.

 دکتر علی جمال محمدی گزارش جامعی در خصوص مجموع فعالیت های بسیج جامعه پزشکی و آمار اردو های جهادی و ارائه خدمات ارائه کرد. 

دکتر سید علی اصغر میر خلیلی ، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ضمن تشکر از حسن نظر مسئولین نسبت به انتخاب وی گفت: بسیج جامعه پزشکی به عنوان یکی از متولیان فرهنگی دانشگاه نیازمند حمایت همیشگی جامعه پزشکی استان را دارد. وی همچنین با تشکر از اقدامات دکتر جمال محمدی در مدت مسئولیتشان خاطر نشان کرد که بی شک اقدامات بسیج جامعه پزشکی مرهون همراهی و مساعدت معاونین و رؤسای مراکز بوده که امید است در ادامه مسیر با فعال نمودن کانون های بسیج جامعه پزشکی واحدها شاهد توفیق روزافزون باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار