مسئول گروه جهادی شهید حسین فهمیده خبر داد

واکسیناسیون  ۸۵۰ راس دام سبک و سنگین در روستای آوالان هوراند

تبریز- مسئول گروه جهادی شهید حسین فهمیده حوزه ایثار سپاه هوراند از معاینه و واکسیناسیون  ۸۰۰ راس دام سبک و ۵۰ راس دام سنگین  در قالب اردوی جهادی یک روزه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۰۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سلمانی، گفت: اردوی جهادی بسیج سازندگی سپاه هوراند در قالب یک تیم جهادی حوزه مقاومت بسیج ایثار هوراند با شعار «خدمت بی منت در کنار  روستائیان و عشایر منطقه» در منطقه بخش مرکزی  شهرستان هوراند برگزار شد.

وی ادامه داد: این اردوی جهادی یک روزه، گروه جهادی شهید حسین فهمیده حوزه ایثار با مشارکت دامپزشکی شهرستان هوراند، در روستای آوالان بخش مرکزی  این شهرستان برگزار شد.

سلمانی افزود: طی این اردوی یک روزه جهادی، بیش از ۸۰۰ رأس دام سبک و ۵۰ راس دام سنگین توسط کارشناسان اعزامی اداره دامپزشکی هوراند معاینه بالینی و واکسینه شدند و همچنین جایگاه و دام‌های این روستا سم پاشی شد.

وی اضافه کرد: در این روز، دوره آموزشی ترویجی درباره بیماری‌های دامی مهم منطقه بویژه بیماری تب برفکی و هاری نیز به صورت چهره به چهره برگزار شده و در پایان نیز کارشناسان اداره دامپزشکی در محل روستای آوالان شهرستان هوراند  به سوالات و درخواست‌های اهالی آن منطقه درباره موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت دامپزشکی پاسخ دادند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار