خبرهای داغ:

پیام تسلیت گروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان در پی شهادت سید مقاومت

گروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان در پی شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۰۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

پیام تسلیت گروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان در پی شهادت سید مقاومت

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان پیام تسلیت گروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان در پی شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله  به شرح ذیل می باشد:

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِيم
«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا». (سوره مبارکه الأحزاب آيه ۲۳)

سرور مقاومت و بنده صالح خدا، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه، رهبر حزب الله لبنان به قافله جاویدان شهدا پیوست. جهاد دلاورانه و مظلومانه این مرد بزرگ توانست افسانه شکست ناپذیری و هیبت دروغین رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی را به سخره گرفته و سقوط آن را هر چه نزدیکتر گرداند.


بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان شهادت این عالم مجاهد را  محضر حضرت بقيه الله (ارواحنا له الفداه) و نائب برحق ايشان حضرت امام خامنه‌اي عزيز و تمامي آزاديخواهان دنيا خاصه محور پیروز مقاومت تبریک و  تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با بانوان جبهه مقاومت، پیروزی هر چه سریعتر جبهه توحیدی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید و این اطمینان را میدهد که بانوان بسیجی ایران اسلامی، تا رسیدن به آرمان آزادی قدس و محو رژیم کودک کش ، همواره در کنار آنها خواهد بود

"نصر من الله و فتح قریب "

بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار