خبرهای داغ:

برگزاری دوره های آموزشی رایگان توانمند سازی در بخش کشاورزی با همت بسیج مهندسین جامعه کشاورزی کازرون

در این رزمایش تخصصی مربیان طرح جهش تولید محصولات راهبردی با حضور میدانی در روستاهای هدف به راهنمایی و مشاوره رایگان به بهره برداران بخش کشاورزی و برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی در بخش کشاورزی پرداختند. 
کد خبر: ۹۶۳۳۷۶۳
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

 


مسئول بسیج مهندسین جامعه کشاورزی شهرستان کازرون ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان و سردار پرافتخار عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان ارشد نیروی مقاومت حزب الله در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد:همزمان با هفته دفاع مقدس رزمایش تخصصی سراسری جهاد ملی امنیت غذایی پایدار ذیل قرارگاه امنیت غذایی شهید هاشم ساجدی در سال جهش تولید با مشارکت مردم برگزار شد.
شفیعی افزود: در این رزمایش تخصصی مربیان طرح جهش تولید محصولات راهبردی با حضور میدانی در روستاهای هدف به راهنمایی و مشاوره رایگان به بهره برداران بخش کشاورزی و برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی در بخش کشاورزی پرداختند. 
 وی همچنین به برگزاری رزمایش واکسیناسیون دام و طیور در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان در بخش دامپروری اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس واکسینه نمودن نزدیک به 14 هزار رأس دام سبک و سنگین، تعداد 8 هزار طیور، سمپاشی بدن دام جهت از بین بردن انگل های خارجی و همچنین ویزیت و درمان دام های بیمار، آموزش و ترویج در راستای بهبود دامی توسط سه تیم کلینیک سیار گروه جهادی شهدای کشاورزی بسیج مهندسین جامعه کشاورزی در مقابل انواع بیماری ها صورت گرفت.

شفیعی  با بیان اینکه باید در تولید واکسن و داروهای مورد نیاز دام و طیور به سمت خودکفایی حرکت کنیم، تأکید نمود که سازمان دامپزشکی و وزارت جهاد کشاورزی باید تلاش کنند تا در زمینه دارو و واکسن مورد نیاز دام و طیور سطح وابستگی به واردات را کاهش داده و نیاز کشور را تأمین نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار