خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

توجه به ایمنی و امنیت باید سرلوحه کار ما قرار گیرد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: روایت‌های فراوانی در دین اسلام در خصوص موضوع ایمنی و امنیت تاکید شده است و آنها باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۱۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
توجه به ایمنی و امنیت باید سرلوحه کار ما قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  حجت‌الاسلام محمد غفاری در همایش بزرگداشت هفته ایمنی در سالن اجتماعات سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اهمیت موضوع ایمنی از نگاه آیات و روایات اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات فراوانی که در خصوص موضوع ایمنی و امنیت داریم، می‌توان گفت زندگی مساوی است با ایمنی و زندگی بدون آن امکان ندارد.

وی در ادامه با بیان روایتی از امام صادق(ع) در باب اهمیت ایمنی و امنیت گفت: ایشان می‌فرماید پنج چیز است که اگر کسی آنها را نداشته باشد از لذت زندگی بی بهره است؛ سلامتی، امنیت، غنی، قناعت و انس موافق.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه روایت‌های فراوانی در دین اسلام در خصوص موضوع ایمنی و امنیت تاکید شده است و باید سرلوحه کار ما قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه ایمنی یک موضوع انسانی است باید اهمیت ویژه‌ای به آن داده شود تا جان یک انسان در اثر نبود ایمنی لازم در مجموعه به خطر نیفتد.

سرهنگ الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز در ادامه به بیان اقسام ایمنی از قبیل ایمنی حفاظتی و ایمنی بهداشتی، اقتصادی و فرهنگی پرداخت و گفت: موضوع ایمنی باید در بین همه همکاران به یک فرهنگ تبدیل شود.

در ادامه همایش از فعالان این عرصه ایمنی توسط مدیر ایمنی ناحیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار