تجربیات موفق بسیج در نمایشگاه اسوه؛ الگویی برای دیگر پایگاه ها+ فیلم و عکس

نمایشگاه اسوه پایگاه‌های برتر ناحیه مالک اشتر مشهد با هدف پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارائه دستاورد پایگاه ها با حضور سرهنگ پاسدار علی رضایی فرمانده ناحیه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۶۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

تجربیات موفق بسیج در نمایشگاه اسوه؛ الگویی برای دیگر پایگاه ها+ فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، نمایشگاه اسوه پایگاه‌های برتر ناحیه مالک اشتر مشهد با هدف پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارائه دستاورد‌های یک ساله و انتقال تجربیات موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با حضور سرهنگ پاسدار علی رضایی فرمانده ناحیه مالک اشتر به مدت دو روز توسط بسیجیان برادر و خواهر این ناحیه با استقبال گسترده بسیجیان و آحاد مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. 

سرهنگ پاسدار علی رضایی اظهار داشت: نمایشگاه اسوه پایگاه‌های برتر ناحیه مالک اشتر به همت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها با ۱۷ غرفه برپا شد و پایگاه ها عملکرد خود را به صورت هنرمندانه و جذاب در این غرفه‌ها و نمایشگاه ارائه کردند.

فرمانده ناحیه مالک اشتر مشهد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات برگزارکنندگان این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه هر ساله برگزار می‌شود. امسال سال سومی است که برگزار شد و بسیار لازم، ضروری و موثر در گسترش فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج می باشد.

علی رضایی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پایگاه‌ها پس از استقرار در این نمایشگاه عملکرد سال‌های گذشته خود را که ارائه می‌دهند رقابتی بین پایگاه ها ایجاد می‌شود؛ پایگاه‌های همجوار از فعالیت های پایگاه های برتر، کم و کیف آن ها، فعالیت‌های خلاقانه و ابتکاراتی که انجام دادند باخبر می شوند و کسب تجربه می کنند. این نمایشگاه فرصتی است تا بسیجیان با همفکری و تبادل تجربیات، به تقویت فعالیت های خود پرداخته و عملکرد بهتری نشان دهند و در راستای خدمت به جامعه گام بردارند.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

کد ویدیو
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار