خبرهای داغ:

پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد تومان در قالب جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت امداد

پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد تومان در قالب جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت  امداد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: بیش از ۸۴۰ فقره جهیزیه با اعتباری معادل ۲۶ میلیارد تومان به فرزندان تحت حمایت سالمندان اهدا شده است.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۲۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، جلال شیخ‌ پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ظهر امروز در حاشیه همایش تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد لرستان در جمع خبرنگاران گفت:  سالمندان مایه برکت زندگی هستند  و در آموزه‌های دینی به این امر بسیار سفارش شده  تکریم آنها همچون تکریم خداوند سبحان و پیامبر(ص) است و این امر مهم همواره مورد تاکید دین مبین اسلام است.

شیخ پور وظایف کمیته امداد را رسیدگی به سالمندان خواند و افزود: ۸۱ هزار سالمند در لرستان داریم که بیش از ۶۰ درصد آنها تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: این سالمندان خدمات مختلفی همچون خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۲۰۰ فرانشیز درمانی ثبت شده که  رقمی بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

شیخ‌ پور اضافه کرد:  در بخش بیماران صعب‌العلاج ۲۲۰۰ بیمار خدمات دریافت کردند که رقمی معادل ۹۰۰ میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

وی افزود: همچنین ۱۳۰۰ فقره لوازم جانبی زندگی نظیر یخچال و بخاری با اعتبار ۹ میلیارد تومان تحویل این قشر شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۴۰ فقره جهیزیه با اعتباری معادل ۲۶ میلیارد تومان به فرزندان تحت حمایت سالمندان  اهدا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار