استاندار جدید یزد:

من متعلق به هیچ حزب و جناحی نیستم

استاندار جدید یزد گفت: من متعلق به هیچ حزب و جناحی نیستم ولی منش آقای پزشکیان را پسندیدم.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۳۹
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد رضا بابایی در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد که با حضور مدیران استان و معاون سیاسی وزیر کشور و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه مهران فاطمی در دولت شهید رئیسی خوش درخشید و سرآمد استانداران بود، تصریح کرد: من متعلق به هیچ حزب و جناحی نیستم ولی منش آقای پزشکیان را پسندیدم.

وی ادامه داد: در دولت گذشته به دوستان گفتم اگر قرار بود اسم بنده مطرح شود جلوگیری کنید، گفت: بنده در ابتدا برای استان البرز پیشنهاد شدم، ولی در مرحله بعد تلاش‌هایی از سوی تمام گروه‌های سیاسی انجام شد تا من برای یزد انتخاب شوم.

استاندار جدید یزد افزود: در ستاد آقای پزشکیان یزد به افراد گفتم که خود را متعلق به تفکر آقای پزشکیان می‌دانم و در مسیر دولت حرکت خواهم کرد.

بابایی با بیان اینکه عده‌ای از افراد علیه بنده شب‌نامه نوشتند، تصریح کرد: این پست‌های دنیایی ارزش ندارد که به خاطر آن دست به هر اقدامی بزنیم.

وی ادامه داد: راهبرد اخلاقی بنده این است که مردم‌داری و جامعیت داشته باشم و بنده باور دارم که باید شایسته‌سالاری ملاک تمام انتخاب‌ها قرار بگیرد.

بابایی با تأکید بر اینکه برنامه هفتم توسعه را به صورت جدی در سطح استان پیگیری خواهم کرد، افزود: در سطح استان یزد ۴۱ درصد بیمه شدگان غیر بومی هستند و در شهرستان اردکان ترکیب جنسیتی ۱۲۷ است و این اعداد خیلی معنی دارد و باید بدانیم چه اقداماتی انجام دادیم که به این آمارها رسیدیم و محیط زیست استان در مرحله نابودی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و استفاده از نقش رسانه و استفاده از نظرات روحانیون و تمام مدیران باید با نمایندگان هماهنگ باشند و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که مدیری با نماینده جدید هماهنگ نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار