خبرهای داغ:
سرهنگ برات‌زاده خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کار و تولید یادبود شهید همدانی در استان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کار و تولید یادبود سردار شهید حاج حسین همدانی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۴۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کار و تولید یادبود سردار شهید حاج حسین همدانی در استان همدان اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان و با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع)، سازمان بسیج ورزشکاران استان و هیئت ورزش‌های کارگری استان انجام می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در رشته‌های فوتسال و تیراندازی (آقایان) و همچنین تنیس روی میز و دارت (آقایان و بانوان) برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان عنوان کرد: کارگران و کارفرمایان برای ثبت نام در جشنواره می‌توانند به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری یا ادارات کار شهرستان‌ها مراجعه کنند یا با شماره  ۰۸۱۳۴۲۳۰۲۷۷ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: زمان برگزاری جشنواره در شهرستان‌ها تا ۱۵ آبان و آغاز مسابقات استانی ۲۰ آبان ماه سال جاری است.

برات‌زاده خاطرنشان کرد: در این مسابقات علاوه بر تعیین قهرمانان کارگری استان و اهدا جوایز نفیس، نفرات برگزیده برای حضور در مسابقات کشوری که بهمن امسال برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کار تولید یادبود شهید همدانی در استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار