خبرهای داغ:

اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی بسیج سازندگی به مشاغل خانگی در حوزه گوهر سنگ‌ها

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه گوهر سنگها عنوان کرد: وام های ۱۵۰ میلیون تومانی بسیج سازندگی با اولویت زنان سرپرست خانوار به مشاغل خانگی در حوزه گوهر سنگها اعطا می شود. 
کد خبر: ۹۶۳۸۰۵۰
|
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶

 


سردار اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  بیان کرد: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از حوزه های مغفول گوهر سنگهای قیمتی هستند که به عنوان پررونق ترین مشاغل دنیا شناخته شده اند و هدف ما تعامل با دولت و هماهنگی با زیر مجموعه های دولتی  در حوزه اشتغال گوهر سنگها است.


اصغری افزود:  در این راستا بسیاری از وام های کارفرمایی بسیج سازندگی را می توان به مشاغل خانگی گوهر سنگها هدایت نمود که زنان سرپرست خانوار در اولویت هستند.

 

وی ادامه داد: آموزش های لازم زیر مجموعه های دولتی در حوزه تراش گوهرسنگها انجام شده است و امسال نیز توافق کرده ایم طی ارزیابی  افراد آموزش دیده جهت دریافت وام های ۱۵۰ میلیونی بسیج سازندگی معرفی شوند .می بایست در شهرستانها نیز این آموزش ها برگزار شود.


وی اظهار داشت: یکی از شاخه های اصلی مشاعل خانگی در بسیج سازندگی تراش گوهر سنگها است و انشالله امسال ظهور و بروزمان  در ایجاد هزاران شغل را در این حوزه شاهد خواهیم بود .


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن افزود: یکی دیگر از مباحث بسیج صنعت که به عنوان رسالت اصلی خود پیگیری کرده ایم این است که بتوانیم در حوزه انتخاباتی که در نظامات مرتبط با حوزه صنعت و معدن انجام می شود ، ورود پیدا کنیم و کادر مدیریتی تراز انقلاب در این نظامات شکل بگیرد. با توجه به فعالیتهای بسیج در طرح معدن یار یک سازمان دهی تخصصی از فارغ التحصیلان معدن شکل گرفت این سازمان دهی تخصصی کمک کرد که افراد دغدغه مند جذب هیات مدیره نظام مهندسی استانها شوند و حدود ۶۵ درصد هیات مدیره های نظام مهندسی استانها از لیست بسیج صنعت بوده اند  و اتفاق خوب این بود که در انتخاب هیات مدیره نظام مهندسی معدن کشور نیز بخش غالب از کسانی بودند که به نوعی درگیر طرح صنعت یار بسیج صنعت هستند . فضای مدیریتی در نظام مهندسی معدن متفاوت است و بسیج صنعت نقش خوبی را در این راستا ایفا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار