در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم جشن با شکوهی با حضور استاد اخلاق حاج آقا انصاری و نیروهای پایور و وظیفه لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید
حجت الاسلام رضایی گفت: هدف از غدیر و تعیین جانشین پیامبر، بیان جایگاه امامت و ولایت در حاکمیت الهی و همچنین ضرورت اجماع و وحدت بین مسلمین برای تشکیل امت اسلامی بود.
حجت الاسلام محمدی گفت:دست در دست هم متحد به عنوان امت واحده از امام و رهبر خویش و در یک کلمه از ولی فقیه دفاع و پیروی کنیم و اسلام و مسلمین رابه آرمان حقیقی خود یعنی رسیدن به تمدن نوین اسلامی یاری نماییم.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: چند روز مانده به غدیر ۵۲ ایستگاه نوای علوی در سطح شهر کرج جانمایی شود تا محیط شهر مفرح و متناسب با این ایام عید غدیر باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: هدف ایجاد پایگاه های بسیج در شهر ها و روستاها حفظ و ارتقاء روحیه بسیجی، گسترش فرهنگ بسیجی و جذب و آموزش جوانان است.
همزمان با دهه اخر ماه ذی الحجه، تعداد ۷۴ بسته غذائی هر بسته به ارزش دویست و سی هزار تومان و دو مورد کمک نقدی به مبلغ۴۰۰هزارتومان به نیازمندان تقدیم شد.
با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم امکان تجمع و برپایی مراسم جشن روز عید غدیر و از طرفی تمایل و ارادت بسیجیان به حضرت علی(ع) ایده راه اندازی کاروان خودرویی را پیگیری کردیم.